Firmy

Regionalne SEO – pozycjonowanie stron Bielsko biała, czyli SEO zoptymalizowane pod Twoje horyzonty

Powiemy Ci coś zaskakującego. Choć wydawać by się mogło, że każdy mierzy szeroko i szerzej, to nadal 50% wyszukiwań dotyczących pozycjonowania, wiąże się z działalnością lokalną. Okazuje się, że najczęściej sprawdzamy, co znajduje się blisko nas. Spójrz, nawet docierając do tego artykułu musiałeś być zainteresowany tematem pozycjonowanie stron Bielsko Biała, lub niemu podobnemu! Nieważne, czy mieszkamy gdzieś na stałe, czy też wybieramy się w podróż. Jak w takim razie promować swoją działalność, aby dotrzeć do jak największej grupy klientów? Od nas otrzymasz kilka wartościowych wskazówek, śledząc niniejszy artykuł, jednakże jeśli spragniony jesteś jeszcze większej ilości informacji zajrzyj tutaj: https://boo.pl/pozycjonowanie-bielsko-biala/.

Czym jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization, to szereg czynności wykonywanych w celu poprawienia widoczności danej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Celem jest zdobycie jak najwyższej pozycji rankingowej. Wykonuje się w związku z tym szereg działań, od technicznej poprawy strony, po marketing i promocję w sieci. 

Lokalne SEO

Lokalne praktyki optymalizacyjne opierają się dokładnie na tych samych zasadach i przyświeca im jednakowy cel. Co w takim razie odróżnia lokalne SEO od standardowego? Po pierwsze, jest to grupa odbiorców, po drugie, regionalne praktyki pozycjonowania są przeznaczone przede wszystkim dla lokali gastronomicznych, rozrywkowych, medycznych czy usługowych (fryzjerzy, księgarnie, piekarnie, kawiarnie itp.).

Lokalny horyzont jest szerszy, niż myślisz!

  • Według badań 1 na 3 klientów przed wizytą w sklepie najpierw sprawdza jego stronę internetową.
  • 78% lokalnych wyszukiwań prowadzi do zakupów stacjonarnych.
  • Ponad 85% użytkowników korzysta z Google Maps, dzięki czemu wzrasta liczba wyszukiwań „blisko mnie”.

Najważniejsze elementy optymalizacji SEO

 

Krok 1: Klient

Musisz postarać się scharakteryzować swojego odbiorcę. Ustal więc jego płeć, wiek, wykształcenie, pracę, zainteresowania i potrzeby, aby wiedzieć, jakimi kanałami dystrybuować swoje produkty.

 

Krok 2: Słowa kluczowe

Mając już obraz swojego klienta, postaraj się określić jego intencje wyszukiwania. Im bardziej dopasujesz się do fraz, które wpisuje do wyszukiwarki, tym wyższa będzie Twoja pozycja rankingowa.

 

Krok 3: UX

Twoja strona internetowa musi być intuicyjna i prosta w obsłudze. Najważniejsze jest dotarcie do danych kontaktowych oraz możliwość łatwego zapoznania się z ofertą. Im mniej, tym lepiej.

 

Krok 4: Wirtualna wizytówka

Korzystając z panelu administratora w Google Search Console, stwórz wirtualną wizytówkę. Może ona poprawić konwersję nawet o 25%, a dodatkowo pozwala zbudować fundamenty zaufania w sieci. Koniecznie zsynchronizuj ją z mapami, aby łatwiej było do Ciebie dotrzeć.

 

Krok 5: Social media

Wesprzyj swoją strategię za pomocą mediów społecznościowych, z których korzystają miliony użytkowników. Polecenia na Instagramie czy Facebooku mogą poszerzyć krąg Twoich odbiorców i wesprzeć działania marketingu szeptanego.

 

Małe kroki dla e-commerce, które sukcesywnie stawiane, stworzyć mogą biznes, który e-commerce zrewolucjonizuje. Poszerzaj wiedzę, postępuj zgodnie z wytycznymi i radami profesjonalistów, a przekonasz się jak wiele można zyskać, aktywnie funkcjonujące w wirtualnym biznesie!